• ★★★★★ 4.7/5 gemiddelde beoordelingen
  • 👍 100% tevredenheidsgarantie
  • ❤️️ 15.000+ blije leden
  • 🚚 Altijd gratis verzendkosten
  • 👍 100% tevredenheidsgarantie

Veelgestelde vragen

1. Vragen over programma’s

Hoe kan ik toegang krijgen tot de NBFM App?

Je kan binnen NBFM verschillende programma’s aanschaffen. Zodra je een programma aanschaft (en je nog niet in de NBFM App zit) krijg je een uitnodiging om jezelf te registreren in de NBFM App. Zodra je bent ingelogd staat het programma voor je klaar en kan je fijn aan de slag

Waar vind ik jullie beschikbare programma's & Challenges?

Op deze pagina kan je alles beschikbare wacthlijsten, programma’s en challenges vinden: klik hier voor meer informatie

Ik wil graag gewicht verliezen en mijn vet% verlagen. Welk programma of challenge is geschikt?

Op het moment dat je gewicht en je vet% wil verlangen dan is onze Fat Loss Challenge 2.0 hiervoor geschikt: meer informatie! 

Welk programma kan ik het beste volgen na mijn zwangerschap?

Nadat je de 6 week ze eindcontrole/goedkeuring hebt gehad van je verloskundige of gynaecoloog kan je fijn starten met ons Post Partum Programma. Mocht je hier over twijfelen kan je ons altijd een bericht sturen via het contactformulier. 

Ik lust niet alles van de voedingsschema’s. Hoe doe ik dit?

Als je bepaalde ingrediënten uit een voedingsschema of recept niet lust, kun je deze vervangen door vergelijkbare producten met dezelfde voedingswaarde. Zuivel kun je bijvoorbeeld vervangen door plantaardige alternatieven zoals amandel- of havermelk. Voor avocado, rijk aan gezonde vetten, kun je kiezen voor producten als noten, zaden, of olijfolie. Het is belangrijk om de voedingswaarde te behouden bij vervangingen, zodat je dezelfde voordelen uit je maaltijden haalt.

Ik heb een allergie of intolerantie. Kan ik dan wel jullie schema's en recepten volgen?

Veel NBFMama’s met een allergie of intolerantie volgen onze schema’s en recepten. Hoewel onze schema’s hier niet specifiek op zijn afgestemd, kun je ze eenvoudig zelf aanpassen. Kom je er niet uit? Mail ons gerust voor hulp!

Kan ik een gratis NBFM Workout uit proberen?

Probeer een week lang gratis onze workouts uit in de NBFM App. 

Ik ben net bevallen. Waar te beginnen?

Vanaf minimaal 6 weken na je bevalling en met goedkeuring van je specialist, mag je starten met fase 1 van het Post Partum programma (luister vooral naar je lichaam). Als je lichaam goed belastbaar is mag je door met de andere fases van het Postpartum workoutplan. Klik hier voor alle informatie over het Postpartum Programma

 

Ik heb net een keizersnede gehad mag ik de workouts al volgen?

6 weken na de keizersnede en met toestemming van je gynaecoloog, mag je bij NBFM starten met fase 1 van het Postpartum programma. Twijfel je of wens je meer informatie/advies stuur ons dan gerust een mail. 

Ik heb nog een lichte diastase mag ik de buikspieroefeningen doen?

Bij een (lichte) diastase, is het altijd belangrijk om eerst je specialist te raadplegen en advies te vragen over wat je wel/ niet mag. Aan de hand van dit advies kun je dan beginnen met fase 1.

Na de workouts heb ik erge spierpijn. Wat kan ik hier tegen doen?

Bij (extreme) spierpijn is het goed om je lichaam te laten herstellen. Dit kan je doen door je eiwitgehalte in je voedingspatroon te verhogen, maar ook zeker wat actief-herstel workouts te doen (zie bij ontdek- workouts hiervoor). 

Ook kan je fijn onze foamrol hiervoor gebruiken. Hiermee kan je spierspanning verminderen, doorbloeding verbeteren en hiermee kan je jouw mobilitiet en flexibliteit verbeteren. 

Klik hier voor jouw foamrol.

2. Vragen over de NBFM App

Het lukt niet om mijn workouts te chromecasten?

De meeste tv’s hebben een ingebouwde chromecast. Zorg dat zowel jouw telefoon als tv op hetzelfde netwerk zijn verbonden, klik op de workout en speel hem af, klik dan rechtsboven om te chromecasten.

Heb je geen ingebouwde chromecast in jouw tv (vaak alleen bij Samsung tv’s), sluit dan een externe chromecast aan zoals deze  

Hoe kan ik een externe chromecast- dongel kopen?<br />

Heb je geen ingebouwde chromecast in jouw tv (vaak alleen bij Samsung tv’s), sluit dan een externe chromecast aan zoals deze

Mijn workouts staan niet klaar / Kunnen jullie mijn workouts inplannen? Kunnen jullie rustdagen inplannen?

Je kunt jouw workouts zelf inplannen in onze NBFM app.

Ga naar Programma – Mijn programma’s – Klik het programma aan waarmee je wil gaan starten – Kies Startmoment – Plan de workouts in. 

Tip: bekijk ook het bijbehorende webinar ( na het inplannen van je programma), zodat je precies kan horen en zien hoe de app en jouw programma werkt. 

Wens je pauze dagen in te plannen in je weekschema? Klik bij programma’s op de 3 puntjes om vanuit hier je pauzedagen in te plannen.

Hoe kan ik een workout plan zelf inplannen?

Je kunt jouw workouts zelf inplannen. Ga naar Programma – Mijn programma’s – Klik het programma aan waarmee je wil gaan starten – Kies Startmoment – Plan de workouts in. Klik hier voor een screenshot.

Hoe speel ik alles af via een groter scherm?

    Je kunt jouw mobiele telefoon draaien zodat je een groot scherm krijgt. Zorg dat de locker van je tel uit staat zodat het beeld ook mee zal draaien. 

    Ook kan je de NBFM app op je Ipad/tablet downloaden, waarbij je het ook op een groter scherm kan afspelen.

    Je kunt de workouts ook op de tv afspelen. De meeste tv’s hebben een ingebouwde chromecast. Zorg dat zowel jouw telefoon als tv op hetzelfde netwerk zijn verbonden, klik op de workout en speel hem af, klik dan rechtsboven om te chromecasten.

    Heb je geen ingebouwde chromecast in jouw tv (vaak alleen bij Samsung tv’s), sluit dan een externe chromecast aan zoals deze

    Waar kan ik mijn programma's vinden?

      Ga naar de NBFM app – programma – mijn programma’s. Hier kun je al jouw programma’s vinden. 

      Hoe speel ik mijn workout af?

      Je kunt jouw mobiele telefoon draaien zodat je een groot scherm krijgt. Zorg dat de locker van je tel uit staat zodat het beeld ook mee zal draaien. 

      Ook kan je de NBFM app op je Ipad/tablet downloaden, waarbij je het ook op een groter scherm kan afspelen.

      Je kunt de workouts ook op de tv afspelen. De meeste tv’s hebben een ingebouwde chromecast. Zorg dat zowel jouw telefoon als tv op hetzelfde netwerk zijn verbonden, klik op de workout en speel hem af, klik dan rechtsboven om te chromecasten.

      Heb je geen ingebouwde chromecast in jouw tv (vaak alleen bij Samsung tv’s), sluit dan een externe chromecast aan zoals deze

      Hoe kan ik mijn volbrachte workouts afvinken in de NBFM App?

      Ga naar jouw workoutschema – klik op het rondje dat achter jouw workout staat – bevestig afronding. Ook zal je workout volbracht zijn als deze volledig is afgespeeld. Bij 75% van het afspelen krijg je de vraag of je de workout wilt voltooien, zodat je de keus hebt om het toe te voegen als voltooide workout. Klik hier voor een screenshot.

      Hoe plan ik mijn workouts in?

      Je kunt jouw workouts zelf inplannen. Ga naar Programma – Mijn programma’s – Klik het programma aan waarmee je wil gaan starten – Kies Startmoment – Plan de workouts in. Ook kan jezelf rustdagen inplannen, zodat je het schema helemaal passend kan maken. 

      Waar kan ik mijn programma's vinden?

      Ga naar de NBFM app – programma – mijn programma’s. Hier kun je al jouw programma’s vinden. Klik hier voor een screenshot.

      Kom ik zelf ook in beeld tijdens een live workout?
      Je kunt je camera ten allen tijde aan/ uit zetten.
      Waar kan ik de live workouts vinden?

      Je kan de live workouts vinden in de community. Kimberly plaatst wekelijks een bericht in de community, zodat je precies kan zien wanneer de live workouts plaats vinden. 

      Waar kan ik mijn resultaatfoto's ingeven in de NBFM App?

      Dit kan je eenvoudig in de NBFM App doen onder het kopje voortgang. Zie hier een screenshot.

      Hoe koppel ik mijn smartwatch of weegschaal met de NBFM App?

      Je kan op dit moment de gezondheid en Google Fit App niet koppelen aan de NBFM App. Wel kan je eenvoudig je stap doel ingeven. Aan de hand van je smartwatch of gezondheid/google Fit App kan je het op deze manier eenvoudig je stappen doel monitoren en managen.

      Mocht je dit graag een van deze koppelingen wensen in de toekomst?  Dan kan je via deze pagina eenvoudig je: feedback/suggesties achterlaten. Wij zullen dit bericht meenemen in onze verdere ontwikkeling. Mochten we naar aanleiding van je ingevulde feedback/suggestie vragen hebben dan zullen we je hierover mailen. 

      Hoe koppel ik de health app en gezondheids app?

      Je kan op dit moment de gezondheid en Google Fit App niet koppelen aan de NBFM App. Wel kan je eenvoudig je stap doel ingeven. Aan de hand van je smartwatch of gezondheid/google Fit App kan je het op deze manier eenvoudig je stappen doel monitoren en managen.

      Mocht je dit graag een van deze koppelingen wensen in de toekomst?  Dan kan je via deze pagina eenvoudig je: feedback/suggesties achterlaten. Wij zullen dit bericht meenemen in onze verdere ontwikkeling. Mochten we naar aanleiding van je ingevulde feedback/suggestie vragen hebben dan zullen we je hierover mailen. 

      Waar ik de notificaties aan/uitzetten in de NBFM App?

      NBFM App > rechtsboven in-poppetje > notificaties > aan/uitzetten. Klik hier voor een screenshot.

       

      Hoe kan ik metingen verwijderen uit de NBFM App?

      Deze kun je verwijderen door naar de NBFM app te gaan, onderin op ‘’voortgang’’ te klikken, en dan bij ‘’jouw gewicht’’ op ‘’wijzigen te klikken’’. Hier kun je jouw gegeven verwijderen. Klik hier voor een screenshot.

      Kan ik de live workouts terug kijken?

      3. Leveringen, betalingen en retourneringen

      Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

      Om jouw bankrekeningnummer te kunnen wijzigen hebben we een kopie van jouw bankafschrift nodig. 

      Hierop mag alles doorgestreept worden, behalve jouw naamadres en rekeningnummer.

      Zodra we dit hebben ontvangen kunnen we de verandering doorvoeren in ons systeem. We zien de gevraagde informatie graag tegemoet via ons contactformulier.

      Welke betaal mogelijkheden zijn er?

      Je kunt je bestelling veilig afrekenen met de vertrouwde betaalmethoden iDEAL, PayPal, Klarna, Apple Pay, Creditcard of Bancontact.

      Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

      Graag verwijs ik je naar ons retourbeleid, waar je alle informatie eenvoudig kan lezen.

      Ik kan een programma/challenge uit het verleden niet vinden. Kunnen jullie mij helpen?

      Graag verwijs ik je naar dit formulier. Vul hier hetgeen je mist, zodat wij je hierbij kunnen helpen.

      Waar kan ik mijn facturen vinden?

      Na je bestelling ontvang je de factuur van je bestelling in je mailbox. Mocht je deze niet kunnen vinden dan kan je even je spam/prullenbak bekijken. Mocht je andere facturen wensen/niet kunnen vinden? Stuur ons dan via het contactformulier hetgeen je zoekt, zodat wij dit naar je kunnen sturen.

      Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen of pauzeren?

      Bedankt voor je mail en wat jammer dat je ons gaat verlaten. 
      Zijn er nog dingen die je met ons wilt delen over het programma of waar we je voor nu nog mee kunnen helpen?  

      Optie 1: Lidmaatschap beëindigen? 

      Wellicht is het nog wel fijn voor je om te weten dat bij beëindiging van het lidmaatschap jouw account inclusief gegevens verwijderd zullen worden en je geen toegang meer hebt tot jouw programma’s inclusief de NBFM-omgeving. Bij een eventuele terugkomst ben je dus ook jouw eerder aangekochte programma’s kwijt.

      Optie 2: Mocht je toch liever jouw lidmaatschap pauzeren?

      Hierbij blijven jouw gegevens (inclusief historie) intact. Hiermee zetten we je lidmaatschap om naar onze ‘pauze-memberships’ à € 2,97 per maand. Pauzeren gaat direct in, omdat we niet kunnen pauzeren met een datum in de toekomst.

      Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Wij hopen dat je een fijne tijd hebt gehad binnen NBFM en mooie stappen hebt gezet in je proces. Via dit formulier kan je eenvoudig je lidmaatschap pauzeren of opzeggen.

      Via dit formulier kan je eenvoudig je voorkeur aangeven, zodat we dit voor je in orde kunnen maken.

      Ik heb een suggestie/feedback voor NBFM. Waar kan ik dit aangeven?

      Wat fijn dat je een suggestie/feedback met ons wil delen. Als je ons wil helpen mag je dit wel doen via deze pagina. Super bedankt!

       Heb je nog andere vragen?

      Onze chatbot Anna reageert 24/7 op al je vragen 😉
      Je vindt Anna rechtsonder in beeld, aangegeven door het roze chat icoontje

      Waarom je vragen stellen aan Anna?

      p

      Anna is goed geïnformeerd en staat direct klaar om je snel te helpen

      24/7 beschikbaar: krijg op elk moment van de dag/nacht antwoord op al je vragen.

      Anna lost direct problemen op hierdoor bespaar je tijd en ben je efficiënter geholpen

      ★★★★★

      “Anna is echt een super bot. De antwoorden, reactie snelheid en afhandeling is echt heel erg goed. Complimenten!”

      ★★★★★

      “Wauw wat een goeie robot, werkelijk nog nergens meegemaakt! Dank voor je hulp, ik wacht het af!”

      Antwoord niet gevonden?

      Als Anna echter niet het antwoord geeft dat je zoekt, aarzel dan niet om je vraag in te dienen via ons contactformulier. We zullen zo snel mogelijk reageren.

      Via onderstaand contactformulier kan je jouw gegevens invullen en dan zullen wij je zo snel
      mogelijk van antwoorden voorzien.

      Contactformulier

      Naam(Vereist)
      Laat ons weten wat je bezighoudt. Heb je een vraag voor ons? Stel hem gerust.